Mac Marathon Recap!

De afgelopen week zag je elke dag een nieuwe Mac lipstick op de blog zien verschijnen. Vanaag besloot ik een kleine terugblik te doen op alle lipstick madness. Kijk je even mee terug?

IMG_3362

IMG_3378 IMG_3522

No Faux Pas (matte)

Nooit had ik gedacht dat ik een roze lipstick zou aanschaffen. Toen ik echter hoorde dat deze limited lipstick uit de Philip Treacy-collectie écht de moeite waard was, dacht ik why the hell not?! Ik swatchte hem in de winkel op m’n lippen en de rest is geschiedenis. :p

IMG_3397 IMG_3530

Hollywood Cerise (satin)

Deze kleur kocht ik samen met No Faux Pas. Nu ik toch roze kleuren aan het swatchen was, heb ik dat met deze ook meteen gedaan en huppakee die ging ook mee naar huis. Het verschil met de vorige zit ‘em in de finish en deze kleur neigt meer naar het paarse.

IMG_3416 IMG_3554

Diva (matte)

Ik ben dol op donkerrode kleuren en dus was het meant to be dat ik deze in mijn handen zou krijgen. Er zijn weinig mensen bij wie deze kleur niet zou staan. Ik heb zowel donkerbruine als blonde dames gezien bij wie deze kleur fantastisch staat. Een heerlijke zwoele kleur is dit toch?!

IMG_3424 IMG_3582

Relentlessly Red (retro matte)

De hele week dat de Mac Marathon liep heb ik ook telkens dat kleurtje gedragen. De dag dat ik deze kleur droeg had ik een opvallend gele ketting aan, en wauw wat een flashy combo! Deze kleur op zich is al heel fel van zichzelf, en als je daar nog een ander kleurtje aan toevoegt: summer here I come! Ik moet wel eens op zoek naar een bijpassende lipliner voor deze, want het aanbrengen gaat toch wel redelijk stroef.

IMG_3454 IMG_3620

All Fired Up (retro matte)

Ik leerde de retro matte finish kennen bij de vorige lipstick. Ook bij deze lipstick verloopt het aanbrengen nogal stroefjes. De framboosrode kleurtjes zijn helemaal in deze zomer en met deze slaag je dus de nagel op de kop!

IMG_3366

Voila, de Mac Marathon zit erop! Fioew, ik ben blij dat ik jullie ein-de-lijk al deze kleurtjes heb kunnen laten zien. Diva lag al een hele tijd in mijn schuif, maar ik wou en kon ‘em niet gebruiken tot ik hem aan jullie had laten zien. Deze kleurtjes ga ik ongetwijfeld deze zomer de hele tijd dragen. Ook de Diva-lipstick, voor een zwoele zomeravond met een lange maxidress aan het strand? Hmmm… Voorlopig nog even examens tot 19 juni en dan bring it on, summer!

Al de andere studenten die ook in de examenperiode zitten, veel succes!

Wat vond jij van de Mac Marathon? Welke is jouw favoriet? Let me know! 

xoxo

4 gedachten over “Mac Marathon Recap!

  1. All fired up is echt een ontzettend mooie kleur zeg! Ik moet hem ook misschien eens gaan halen haha! Succes met je examens! Ik heb begin juni mijn examens voor kappers diploma

Plaats een reactie