Catrice | Maroon & Plum Fiction

Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens een lipstick uit het Catrice-schap meenam. Ik nam nog eens een kijkje (je weet hoe dat gaat) en ik kwam deze twee beauty’s tegen. Een mooie rode/paarse berry kleur en een bruin/roze kleur: check!

IMG_8283

IMG_8282

Wat Catrice zegt over de Ultimate Colour Lipsticks:

Hooggepigmenteerde, rijke kleuren met een perfecte dekking en glans, plus een zachte, crèmige en langhoudende textuur: kleuren op hun mooist – urenlang. (Bron)

IMG_8284

Catrice Ultimate Colour Lipstick 420 Plum Fiction

Catrice heet het ‘uiterlijk’ van de Ultimate Colour Lipsticks een beetje aangepast. Ze zijn iets geometrischer van vorm. Ze zien er iets moderner/minimalistischer uit? Beschrijf ik het zo goed? Van deze kleur heb ik dus al de nieuwe verpakking, van het volgende kleurtje heb ik nog de oude. (en stiekem vind ik die ook wat leuker) Met een berry kleur kan je bijna nooit de fout ingaan bij mij. Ik vind deze trouwens ook weer iets speciaals hebben, omdat het een mengeling is van vanalles samen. Leuk kleurtje om tijdens deze (hopelijk) laatste winterdagjes te dragen.

IMG_8285

Catrice Ultimate Colour Lipstick 020 Maroon 

Maroon is een hele mooie bruinige kleur. Dat de lipstick perfect dekt met één laagje zou ik niet zeggen. Deze kleur ligt zeker in de 90s trend die al een tijdje aan de gang is. Wat ik het leukst vind aan deze lipstick is de combinatie van de kleur en de finish. Ik heb namelijk al enkele kleurtjes die op ‘Maroon’ lijken, maar nog geen enkel exemplaar met deze fijne finish.

IMG_8290

Beide lipsticks hebben een crèmige textuur, zoals Catrice ons belooft. Als we in Mac-termen spreken, dan zou ik het een mix tussen satin en amplified noemen. Of ze nu ook een langhoudende textuur hebben, daar heb ik mijn twijfels bij. Ik raad jullie altijd aan om je lipstick in je handtas te poppen zodat je deze kan bijwerken nadat je een drankje en hapje hebt gedaan. Bij deze is dat zeker meer dan nodig. Door de textuur van deze lippies zitten ze zeer aangenaam op de lippen, maar is het op het vlak van de ‘longlasting’-heid (als dat zelfs een woord is) wat minder.

IMG_8281

De Catrice Ultimate Colour Lipsticks kosten €3.99 en zijn verkrijgbaar bij Kruidvat. 

12055203_604110236397132_1859173323_o

14 gedachten over “Catrice | Maroon & Plum Fiction

  1. Ik heb okk de berrykleur, maar nog in de oude verpakking. Ik ben totaal in love met de kleur, maar vind hem ook echt niet langhoudend. En op de een of andere manier komt hij ook altijd op mijn tanden, iets wat ik met geen enkele andere voorheb :p

    De Maroon is ook een mooie kleur, ga ik zeker eens gaan bekijken!

  2. Wauw, mooie lipsticks! Ook je productfoto’s zijn echt geslaagd. Het is moeilijk om een keuze te maken, maar Maroon lijkt me net een tikkeltje gangbaarder, terwijl de andere een beetje te roze is voor mij. Je staat trouwens heel goed met beide kleurtjes!

  3. Ze staan je allebei prachtig! Nooit gedacht dat ik een bruinige kleur leuk zou vinden, maar Maroon is écht heel mooi. De volgende keer dat ik een Kruidvat passeer, gaat die mee naar huis denk ik 🙂

Plaats een reactie