Action Max & More Lip Kits

Sinds Kylie Jenner happened zijn lipliners niet meer weg te denken. Ook Action bleef niet achter met de hype en bracht zelf een soort van lipkits uit. In mijn filiaal hadden ze 4 varianten beschikbaar en voor de prijs van amper €0.85(!) nam ik deze mee naar huis. Ben jij ook zo benieuwd als ik?

img_1155img_1157img_1177img_1179img_1203img_1327

Nude

Deze nude kleur leek op het eerste zicht wel oké. Vooral de lipliner dan bij het swatchen op mijn arm. De lipstick dat was allesbehalve liefde op het eerste zicht. Ik heb een paar keer moeten wrijven om er iets van pigmentatie uit te krijgen. De lipliner bracht enorm stroef aan en bovendien ook nog vlekkerig. Van deze lipkit ben ik dus geen grote fan.

img_1158img_1186img_1188img_1214img_1340

Vibrant Red

Van alles lipkits vind ik de Vibrant Red het minst vlekkiger. De lipliner bracht vlot aan en heeft een goede dekking. Net zoals bij de andere kits heeft ook deze lipstick niet veel pigmentatie en eigenlijk was het bij deze zelfs niet nodig om die aan te brengen over de lipliner. Toen ik deze zag in en uit de verpakking dacht ik dat het net dezelfde kleur als de Classic Red zou zijn, maar eens geswatcht en op de lippen zie je duidelijk dat deze meer oranje is van ondertoon.

img_1159img_1196img_1198img_1225img_1350

Dark Red

De lipliner van de Dark Red-kit gleed het vlotst op mijn lippen. Helaas laat de dekking een beetje te wensen over. Ik vind het geheel een tikkeltje vlekkiger en zoals je kan zien aan de swatches op mijn arm kon de lipstick hier niet veel aan verhelpen aangezien deze supersheer is. Als ik naar de verpakking keek had ik eerlijk gezegd een andere kleur in gedachten. Echt donkerrood vind ik deze niet. Ook de kleur in de huls van de lipstick ziet er uiteindelijk anders uit als ik hem aanbreng op mijn lippen.

img_1160img_1186img_1188img_1207img_1336

Classic Red

Zoals de naam al zegt is dit een mooie klassiek rode kleur. Echt een Taylor Swift-kleurtje dit! Qua vlekkerigheid en dekking zat deze ook best oké. Ook weer hier vind ik dat de lipstick er niet per se overheen moet. Met de lipliner alleen zit je safe, mààr van alle lipsticks is deze dan nog het meest gepigmenteerd.

img_1168

De Max & More Lipkits zijn te koop bij Action en kosten  €0,85.

Ik voel me een beetje dubbel over deze lipkits. De nude -versie is een absolute no go voor mij. De pigmentatie is niet wat het moet zijn  en dan nog eens de vlekkerigheid erbij, no thanks! Classic Red en Vibrant Red zijn mijn favorieten. Deze lipliners hebben een goede pigmentatie en de lipsticks voegen er nog iets extra’s aan toe. Een geur hebben deze lipsticks niet echt, wat ik wel jammer vind. Deze lipproducten blijven best nog lang op je lippen zitten en dat komt volgens mij door de lipliner/lipstick combinatie. Door het handige formaat kan je deze ook nog in je handtas poppen om doorheen de dag je lippen bij te werken. Qua verpakking vind ik alles best nog clean, want look at the price! Je betaalt hier amper 85 cent voor en dat vind ik het toch wel waard!

Probeerde jij al eens Action Max & More lipproducten?

4 gedachten over “Action Max & More Lip Kits

  1. Ik heb onlangs ook wat make-up producten bij Action gekocht en vind de blush en nagellakjes erg fijn! De oogschaduw vond ik alleen niet zo. Maarja, voor die prijs!

Plaats een reactie