NYX Soft Matte Lip Creams

NYX is sinds een tijdje beschikbaar in België. Halleluja! Ik ging eens langs bij het filiaal in Gent en of course moest ik een aantal dingetjes meenemen. Eén daarvan zijn deze Soft Matte lip creams. Deze worden toch wel gehyped en ik moest ze dus ook eens proberen. Benieuwd wat ik ervan vind?

Wat meer info over deze Soft Matte Lip Creams:

The Soft Matte Lipcream van NYX is geen lipgloss en ook geen lipstick, deze matte lipcream is een nieuwe soort lipkleur die zijdezacht aan te brengen is en een matte finish geeft. De Soft Matte Lip Cream blijft lang zitten en is, in tegenstelling tot sommige andere matte lipstick formules ook nog eens hydraterend. (Bron)

img_0560img_0576img_1355

Stockholm

Als ik Nyx Soft Matte Lip cream hoor dan denk ik instant aan de kleur Stockholm. Ik heb hier al zo veel over gelezen op blogs en over gehoord op Youtube. Toen ik deze aanbrac was ik helaas niet impressed. Allesbehalve zelf. Ik heb hem al een paar keer willen dragen om het toch een 2de kans te geven. Ik ben nog altijd niet overtuigd. Ik vind dat deze liquid lipstick niet helemaal dekt en ik vind hem ook niet fijn aanvoelen op de lippen. Doordat de dekking niet is wat het moet zijn voor mij, breng je al snel een 2de laagje aan en dan voelt de al helemaal onprettig op de lippen.

img_0575img_1383

Ibiza

Oehhh Ibiza! Bij deze kleur hunker je direct naar de zomer. Een mooie mix van rood en roze. I love it! Het is een opvallend kleurtje, maar toch ook weer draagbaar als je’t mij vraagt. Deze zit goed qua pigmentatie en aangenaam op de lippen.

img_0572img_1405

Manilla

Net zoals bij Ibiza heeft NYX hier ook een mooie balans gezocht tussen rood en roze. Laat dat nu net hetgene zijn waar ik van hou. Ook deze geeft je weer dat zomergevoel en ik kan daarop maar 1 ding zeggen: bring it on! Ook deze heeft een goeie dekking. Deze kleur is wat feller dan de vorige. Ik vind ‘em haast neon en I don’t mind!

img_0570

img_1400

Rome

Last but not least: Rome! Deze vermeldde ik eerder al in een favorieten-video en still lovin’ it. Een goede dekking en een enorm mooie bruine nude kleur, meer van dat please!

img_0562

De NYX Soft Matte Lip Creams zijn verkrijgbaar in alle NYX-filialen. 

Spijtig dat Stockholm niet top is qua dekking, want het is echt een hele mooie kleur. De andere drie steken er toch bovenuit. Een favoriet kan ik niet kiezen, want ze zijn alle drie zo anders. Ibiza en Manilla lijken dan wel op elkaar, but you know what I mean, right?! Ik moest even wennen aan de substantie omdat ik deze heel anders vind dan andere liquid lipsticks. Een heel groot pluspunt aan deze is dat ze je lippen niet uitdrogen maar net hydrateren en dat voel je ook wel! Net daardoor kan je ze best ook meenemen in je handtas om doorheen de dag even een touch-up te doen!

Probeerde jij al de NYX Soft Matte Lip Creams? Heb je nog andere NYX aanraders?

3 gedachten over “NYX Soft Matte Lip Creams

  1. Rome en Stockholm heb ik ook! Vooral Rome vind ik een prachtige kleur. Manilla vind ik ook wel onwijs tof zeg! Die kleur vind ik jou ook heel mooi staan trouwens. Ik vind de lip creams van NYX echt de fijnste. Ze drogen je lippen inderdaad niet uit. 🙂

Plaats een reactie