Pastel Hearts

Jeans zijn een niet te missen element in mijn kleerkast. Ik heb ze zowat in alle vormen en kleuren. Bij Brantano kwam ik een exemplaar tegen met een leuke hartjesprint! Ik kon me meteen een aantal combinaties inbeelden. Deze zou mee naar huis gaan én mijn lentegarderobe verrijken!

Dit model van sneakers had ik nog nooit eerder. Ik spotte dit vrolijke zachtroze kleurtje bij Brantano en was meteen verkocht. Roze is sowieso al mijn favoriete kleur en sneakers zijn dan weer mijn favoriete schoeisel, dus perfecte combinatie als je ’t mij vraagt.

Wat ik het beste aan deze jeans vind, is zeker en vast de ‘fit’ ervan. Deze heeft een speciaal girlfriend model waardoor het geheel er vintage uitziet en hij lekker hoge taille zit. Ook sluit dit model mooi aan, dat is nu net waar ik meestal bij struggle bij van deze vintage mom jeans modellen.

Outfit details

Zonnebril Brantano

T-shirt Garcia Jeans

Tas Brantano

Jeans Brantano

Sneakers Brantano

Van ver kan je al zien dat er een leuk printje staat op het tasje dat ik draag. Als je wat dichterbij gaat kijken dan zie je dat gaat om een supercute zwanenprint. Ik moet toegeven dat ik echt een zwak heb voor dit soort tasjes en dan al helemaal als ze er zo schattig uitzien. Voor mij is een tasje als dit onmisbaar in de lente!

Deze oudroze/beige zonnebril met spiegelglazen spotte ik bij Brantano. Ik vind ‘em heerlijk staan bij deze outfit. Het lichte cateye-effect kan mijn zonnebrillenhartje wel bekoren. De gouden neusbrug laat de zonnebril er very fancy uitzien.

Ik hou van prints met elkaar te mixen. Bij deze outfit is dat zeker het geval. Misschien is het net om die reden dat ik zo vrolijk van deze combinatie wordt. Een tweede reden kan misschien zijn vanwege de kleurencombo. Bye bye grijs en zwart, hello pastels!

Ben jij net even verliefd als als ik op deze outfit? Wat is jouw favoriete jeans fit?

Een gedachte over “Pastel Hearts

Plaats een reactie