Little Floral Dress

Of course zijn bloemenprints ook helemaal toegelaten in de wintertijden, maar ligt het aan mij of zijn ze in de zomer toch net iets leuker? Maar you know what I mean. 😉 Mijn lentegarderobe bestaat grotendeels uit jurkjes en rokjes. In deze post laat ik jullie mijn nieuwste aanwinst zien.

Toen ik Brantano binnenwandelde trok deze floral print meteen mijn aandacht. Ik heb al een resem aan bloemenprints in mijn garderobe, maar what can I say? Deze nog niet. 😉 Ik hou van de hemelsblauwe combinatie met de gele bloemen.

Outfit details

Zonnebril Brantano

Jurk Brantano

Sneakers Brantano

Niet alleen de bloemenprint aan dit jurkje sprak me aan, maar ook het strik detail in het midden. Dit vrolijk gebloemd exemplaar valt nogal wijd uit en de strik maakt het net een tikkeltje vrouwelijker en geeft wat meer vorm.

Deze platform Converse sneakers zijn most definitely mijn beste aankoop voor dit lente-/zomerseizoen. Ik vind ze heerlijk staan onder dit leuke jurkje. Stiekem wil ik ze ook in het zwart!

Als ik deze blogpost schrijf hebben we net een tropische zondag achter de rug en gaan we zelfs nog een tropische maandag en dinsdag tegemoet. I love the sun en these days, maar at the same time struggle ik ook enorm met wat ik moet aantrekken. Alles lijkt te veel en oncomfortabel te zitten. Op dagen zoals deze wil ik in een bikini op een strand met palmbomen liggen. Inclusief cocktail in de hand.

Hou je net zo veel als ik van jurkjes in de lente/zomer? What about bloemenprintjes?

 

Een gedachte over “Little Floral Dress

Plaats een reactie