How I Style Rose Gold Slippers #5

Alright, we zijn aangekomen bij de laatste outfit die ik samenstelde met de roségouden instappers die je nu voor maar €24.95 in plaats van €39.95 kan aanschaffen bij Brantano met de bon uit het Libelle magazine. Net zoals je deze slippers eenvoudig kan aantrekken, koos ik dit keer voor een simpele (maar dan ook weer niet) jurk die hier superleuk bij staat.

What I love about this dress is ten eerste het ‘wrap’-element. Stiekem moet je ‘m eigenlijk niet zelf wrappen, maar hangt er in het midden een elastiek. Handig, much?! Verder heeft dit stripey exemplaar een behoorlijk diep decolleté. Voor op reis of op het strand kan dit perfect met wat leuke swimwear eronder. Voor in het dagelijkse leven doe ik er liever een zwarte top onder.

Outfit details

Jurk Boohoo

Slippers Brantano

Stiekem willen we (of alleszins ik toch) de hele lente/zomer doorbrengen op slippers. What can a girl ask for more als die er dan nog eens bijzonder fashionable en luxueus uitzien?!

Shop de roségouden slippers hier

Deze jurk hangt al een paar jaartjes in mijn garderobe en elke zomer opnieuw trek ik ‘em uit de kast. Het is zo’n eenvoudig stuk, maar tegelijkertijd ook uniek door de strepen, het wrap-effect en de subtiele split onderaan. Bovendien is hij ook heerlijk luchtig waardoor ik ‘em erg goed kan verdragen tijdens warmere dagen.

Wat vind je van deze outfit? Wat was jouw favoriet van de afgelopen reeks?

2 gedachten over “How I Style Rose Gold Slippers #5

  1. Oh die jurk is echt zalig! Ik wou hem al onmiddellijk opzoeken op Boohoo tot ik zag dat je hem enkele jaren geleden gekocht had… 🙂
    En ook leuk gecombineerd met de slippers. Als ik zou moeten kiezen, zou ik deze als favoriet van de vijf zetten.

    xo Noor

    http://www.nonstopnoor.com

Plaats een reactie