De films die ik de afgelopen tijd gezien heb #18

De temperaturen zijn nu zo hoog dat het op deze moment niet echt bioscoop-weer is. Netflix-weer is het ook niet echt. De afgelopen tijd was dat echter een stuk minder en bekeek ik een aantal films. Ik werd uitgenodigd op de première van de nieuwe Marvel-film Captain Marvel en ik ging Dumbo in de bioscoop bekijken. Tussendoor scrollde ik nog wat door Netflix en pikte ik her en der nog een filmpje mee.

Hallo Bungalow

Een perfecte film om mijn gedachten bij te verzetten. Een heerlijke Nederlandse no brainer. Geen sterk verhaal, wel goed in case dat je even aan iets anders wil denken. Ik zou het omschrijven als een ietwat absurde film.

Captain Marvel

Yes yes yes, het is weer Marvel time! Ik werd uitgenodigd op de exclusive screening van deze absolute girl power film. Sowieso ben ik een grote fan van eigenlijk alle Marvel films en dit exemplaar blies me alweer van mijn sokken. De actrice die het hoofdpersonage speelt is beeldschoon by the way. Daarnaast zit het verhaal echt goed in elkaar en is er een touch of humor wat altijd belangrijk is!

Walk. Ride. Rodeo.

Deze film kwam ik tegen op Netflix en is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Al bij al vond ik het een mooie film alhoewel dat ik het niet per se een aanrader zou noemen. Zelf heb ik niet zo veel met paarden bijvoorbeeld, wat het soms wat moeilijk maakte om me in te leven. Wel hopen respect voor het meisje die in het echt het verhaal meemaakte, she’s a badass!

When We First Met

Best wel veel romantiek in deze blogpost merk ik, maar hey soms heb je van die momenten. Ook veel humor by the way! Dit is een original Netflix-film en ik moet zeggen dat ik de verhaallijnen hierin niet de sterkste vind. Bij deze kan je best wel al in het begin raden hoe de film afloopt. De cast van de film kan ik best wel nog smaken, maar niet echt een must see deze.

Isn’t it romantic?

Een romantische komedie inclusief een goede boodschap, beter kan het toch niet worden?! Oh jawel, de hoofdrol wordt gespeeld door Rebel Wilson! Bakken humor zitten in deze film, ietwat absurd, maar absoluut everything I like. Would 100% recommend, een echte feel good-film!

Dumbo

Oh my, Disney did it again! Dumbo in real life. Wat een prachtfilm. Iedereen weet dat er in elke film van hun een moraal/les zit, maar in deze zaten er een heleboel. I loved elke seconde van film. De cast van deze film is zo goed gekozen en alles is zo mooi vormgegeven. Het enige minpuntje dat ik over deze film kan zeggen is dat het af en toe misschien iets te lang duurt, maar voor de rest geen slecht woord.

Alles voor elkaar

Een goede Nederlandse chick flick, daar ben ik altijd voor te vinden. Op zich is de verhaallijn in deze film niet meteen achterhaald. Daarmee bedoel ik dat ik niet meteen 10 andere films kan opnoemen met hetzelfde verhaal erachter. Ik geef deze film geen 10/10, maar je krijgt er wel een heerlijk feel good-gevoel van.

The Perfect Date

Een nieuwe film met Noah Centineo, yes please! Bij deze zit het verhaal en de acteurs helemaal goed. Ik moet wel toegeven dat je het einde wat kan voorspellen. Ik kan de personages enorm goed appreciëren. I love hoe het meisje wat awkward is en eigenlijk allesbehalve ‘the perfect girl’. De moraal van het verhaal zit bij deze écht goed.

De Film van Dylan Haegens

Don’t ask me waarom ik naar deze film gekeken heb. Ik zag ‘em opeens op Netflix staan en ik dacht why the hell not? Ik had van deze film gehoord via de vlogs/video’s van andere Nederlandse youtubers. Het acteerwerk in deze film behoort niet bij de absolute top. Ook van de verhaallijn ben ik geen fan. Ik begrijp dat deze film wel aanslaat bij kinderen, maar er staat wel degelijk een leeftijdsgrens op als je’t mij vraagt. Aangezien ik zelf actief ben op Youtube vind ik het natuurlijk awesome om te zien dat hij een bioscoopfilm heeft gemaakt. Oh ja en je ziet een aantal bekende Nederlandse youtubers verschijnen wat ik ook wel leuk vond!

Meneer Pluizenbol

Net zoals de film hierboven verscheen deze plots op mijn Netflix dashboard. Sowieso is de trailer hiervan al een stuk beter. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Deze film kon me wel bekoren als volwassene. Ik denk dat dit een exemplaar is dat bij een aantal leeftijdscategorieën wel kan aanslaan. Ook zijn er bij de cast van deze film een aantal bekende koppen te zijn én zit er een mooie moraal in het verhaal.

Welke films heb jij de afgelopen tijd bekeken?

 

 

 

Een gedachte over “De films die ik de afgelopen tijd gezien heb #18

  1. Captain Marvel was echt goed! En Isn’t it romantic en Dumbo wil ik echt nog bekijken 😀

    xo Noor

Plaats een reactie