L’Oréal Rouge Signature Matte Color Ink

Mijn voorliefde voor make-up heeft een tijdje stilgelegen, but I’m back on track. Wie mij al een tijdje volgt, weet dat ik een voorliefde heb voor lipproducten. Mijn nieuwsgierigheid werd dan ook onmiddellijk getriggerd door deze babies die ik va L’Oréal binnen kreeg.

Foto 26-05-18 16 30 27

Maak van je lippen een statement. Combineer een langdurige matte finish met een uiterst luchtig gevoel. De vloeibare lipstick pakt uit met een sterke pigmentconcentratie, maar met een uiterst lichte sensatie, zodat jij de vrijheid behoudt om je dag zelf in handen te nemen. Modern, empowering en steeds met de vrije Parijse spirit. Minder textuur, meer kleurimpact!

Deze collectie van 12 ultramatte lipsticks combineert sans gêne statement kleuren met een super lichte formule voor een ultiem luchtig gevoel.

De formule op basis van olie en water zorgt ervoor dat je lippen kunnen ademen terwijl ze een blijvende indruk maken.

Als het op het kleuren van de lippen aankomt, lijkt het wel alsof vrouwen traditioneel een compromis moesten sluiten: in termen van comfort of in termen van houdbaarheid. Maar dankzij de innovatieve technologie van Rouge Signature breekt een nieuw tijdperk van vloeibare lipsticks aan.

De impactvolle lippeninkt hult je lippen in langhoudende pigmenten voor meer kleurintensiteit terwijl de ultradunne technologie een olie-en waterformule gebruikt waardoor je lippen kunnen ademen.

Zodat jij een onvergetelijke indruk kunt maken zonder sporen na te laten. (Bron)

Foto 26-05-18 16 30 33Foto 26-05-18 16 32 15

Van boven naar beneden:

I Am Worth It 115 – I Don’t 113 – I Rule 105 – I Explore 116

Foto 26-05-18 16 32 34

De applicator van deze lippies is net even wat anders dan anders. Zo eindigt deze op een punt. Nu zou je denken dat dit maakt dat ze veel makkelijker zijn om aan te brengen. Je kan inderdaad veel preciezer werken. Bij mij ging het niet vanzelf bij het aanbrengen. Ik denk dat ik even aan deze applicator moest wennen.

Foto 26-05-18 16 18 35

I Explore 116

Een nude kleurtje met een bruine ondertoon

Foto 26-05-18 16 20 51

I Rule 105

Een nude kleurtje met een paarse ondertoon

Foto 26-05-18 16 23 44

I Don’t 113

Een mooie diepe klassieke rode kleur

Foto 26-05-18 16 26 46

I Am Worth It 115

Een klassiek rode kleur die net iets donkerder is dan de kleur hierboven

Foto 26-05-18 16 30 31

Deze Rouge Signature Matte Color Ink lipsticks zijn verkrijgbaar in 12 kleuren, zijn verkrijgbaar bij de drogisterij en kosten €14.99 per stuk.

De formule van dit lipproduct is top. Wat zit dit heerlijk comfortabel op je lippen! Het is een ‘natte’ formule bij het aanbrengen waardoor je het makkelijk kan bijwerken indien je de mist ingaat. Je voelt het lipproduct niet zitten wat ik fan-tas-tisch vind. Kissproof zou ik het niet noemen, want er komt toch nog wat kleur vanaf. De verpakking van deze lipsticks vind ik misschien net iets te clean. De naam van het product lijk je nergens terug te vinden. De naam van de kleur staat in het ienieminie vanonder geschreven. Verder moet ik toch echt wel leren werken met de applicator.

Probeerde jij deze lipproducten al uit?

Een gedachte over “L’Oréal Rouge Signature Matte Color Ink

  1. De kleurtjes staan je zeker goed! I Rule ziet er zo’n tof kleurtje uit dat je altijd kan dragen 🙂
    De verpakkingen zijn wel eens iets anders 🙂

    xo Noor

Plaats een reactie