Films die ik de afgelopen tijd gezien heb #19

I know, we gaan door een hittegolf en het is buiten veel en veel te warm. Perfecte temperatuur om in het koelste kamertje van het huis of in de bioschoop te schuilen als je’t mij vraagt. Toen we nog aan de ‘normalere’ temperaturen waren bekeek ik een aantal films en bij deze deel ik met jullie mijn mening!

Avengers: The End Game

*Excited much* Langs de ene kant word ik sowieso excited want halloooo nieuwe Marvel film, langs de andere kant not so much gezien er ‘end’ in de titel staat. Ik moet zeggen dat dit weer een topper van formaat is en nee ik ga niks maar dan ook niks van de verhaallijn spoilen. Het enige dat ik jullie wil meegeven is dat het 1. een lange film is (dus zorg voor voldoende snackies) 2. het is een rollercoaster aan emoties 3. bereid jezelf voor op heftige gebeurtenissen.

Dumplin’

Oke de enige reden waarom ik waarschijnlijk deze film heb bekeken: Jennifer Aniston. De trailer sprak me ook wel aan, maar uiteindelijk loopt de film wel helemaal zoals je het verwacht wat weer wat jammer is. Of course zit er een moraal in het verhaal, maar die heb je na de trailer wel al ontrafeld. 

Someone Great

Over deze film had ik via social media al zo veel goeds zien voorbijkomen, mààr ik had ook gezien dat de meesten het niet meteen droog konden houden bij deze film. Voor dit soort films moet je dan echt wel in de goede mindset zitten. Tegelijkertijd is het af en toe verdrietig, maar ook weer zo grappig én bovendien gevuld met goede muziek.

Always Be My Maybe

De titel alleen al van deze film vind ik geweldig. De verhaallijn van deze is niet spectaculair origineel, maar wel eens leuk om te kijken. Een leuk verhaaltje over de liefde met af en toe een portie humor erbij. Altijd goed, toch?

Wine Country

Gesproken over een chickflick van formaat. Ik hou, hou, hou van de combinatie van actrices in deze film. Het verhaal van een girlstrip is right up my alley en oh ja vergeet de goede portie humor zeker niet!

Murder Mystery

Deze film zag ik voorbijkomen bij het scrollen op Netflix. Ik dacht aan een soort van Cluedo-achtig iets, maar dat was het niet echt. Het kwam in de buurt, maar het geheel vond ik wat absurder. Jennifer Anniston is altijd wel een toppertje, maar dat vond ik persoonlijk niet genoeg.

Five Feet Apart

Als je de trailer hier van al hebt bekeken, dan stromen de tranen bijna over je wangen. Ik vond het een leuke film, maar ik vond de verhaallijn op zich niet heel speciaal. Ik moet wel toegeven dat er zeker een traantje over mijn wang rolde. De cast en de humor in de film kon ik ook zeker appreciëren.

Booksmart

Dé perfecte film bij het einde van het schooljaar als je’t mij vraagt. Ik ging naar de première van deze film. I love de humor in deze en ook de cast zit perfect als je’t mij vraagt. Het deed mij in de verre verte een beetje denken aan Project X, maar dan een paar niveaus minder en meer middelbare school gericht.

Little

Het idee van deze film is al eerder voorbijgekomen, dus heel erg origineel is het niet. Voor de verhaallijn zou ik niet naar de film kijken. De 2 hoofdpersonages in deze film zijn toppers als je ’t mij vraagt en op zich vind ik de humor ook wel goed. Daarnaast zit er ook een moraal in het verhaal die sowieso bij iedereen van toepassing is.

Spider-Man: Far from Home

Ik ben niet altijd een even grote fan geweest van Spider-Man en om eerlijk te zijn weet ik ook niet echt of ik Spider-Man wel zie passen in het hele Marvel plaatje. Ik denk dat het tot nu toe toch wel mijn minst favoriete personage is. Maar hey ik ging voor een bioscoopavondje en Spider-Man it is. De verhaallijn vind ik niet al te spectaculair of misschien net iets té spectaculair. Ik weet om eerlijk te zijn niet goed hoe ik het moet benoemen. Wel kan ik alvast verklappen dat we te maken krijgen met een nieuw personage die we ongetwijfeld nog zien terugkomen. De acteurs vind ik daarentegen wel een schot in de roos.

Homies

Nederlandse films kijk ik graag en vind ik tegelijkertijd altijd een beetje fout. Meestal zijn de verhalen ook wel gebaseerd op Engelstalige films die meestal nét dat tikkeltje beter zijn. Ik mag dit dan wel zeggen, at the same time bekijk ik dit soort films nog altijd gewoon hoor. Zoals ik net al zei hebben deze verhaallijn heus wel al voorbij zien komen, maar de humor en de personages kan ik best smaken.

The Hustle

Oh boy wat was ik excited om deze film te zien! De trailer had ik al een paar keer zien voorbijkomen. De cast: Anna Hathaway en Rebel Wilson staat bij mij gelijk aan awesome. Verder beschikt de film over de nodige dosis girl power en humor. Wel moet ik eraan toevoegen dat ik lichtjes teleurgesteld was. Mijn verwachtingen lagen net iets te hoog om eraan te voldoen. Mijn tip: kijk niet naar de trailer. Daarin tonen ze namelijk iets te veel goede stukjes.

Welke films bekeek jij de afgelopen tijd?

 

 

 

Plaats een reactie